X

X
x

joi, 3 februarie 2011

mâine am examen ş iarã nu mi-i somn, staaas. poate am ceva ce îmi genereazã insomnii,ştiu eu... dar dupã ce stau aiurea în pat vreo orã mã ia încetişor un somnic dulce, aşa,adormit normal,nu de obosealã. e o greşealã cã am ajuns sã adorm de obosealã şi vreau cât mai repede sã scap de prostul obicei şi sã revin la vechiul (foarte vechiul) program (când aveam 15 ani), sã dorm normal, ca un copil,sã am iarã feelingu ãla fain cã mã afund în pat. eu am o imaginaţie fosrte bogtatã,şi de aici faptul cã am nişte vise ce bat şi realitatea şi filmuldar din pãcate nu le pot reproduce ,fiind foarte complexe. eu când visez ma trezesc foarte odihnitã,şi mã simt ca şi când aş mai fii trãit o zi în plus,doar cã una aparte, mult mai mişto. îmi place sã visez. dupã ce am suferit mai demult în urma unei desparţiri dureroase,defapt când manifestarea era în proces de desfãşurare, am visat cã eram cu tipu, şi pe lânga toata atmosfera tragicã şi dramaticã(din vis) , dintr-odata se crãpã pãmãntul, formându-se un imens canion, erau multe pietre ce cãdeau de pe margini în înfundãturã, individul fiind supt de devastarea produsã, eu m-am dus dupã el, tot timpul vroiam sã-l urmez, el reuşi sã iasã din valea aia imeeeeeeeensã şi eu am rãmas .... şi chiar are multe interpretãri visul ãsta care toate ajung la aceeaşi concluzie. era un vis prevestitor. bine,eu am sintetizat visul, a fost foarte ...nu ştiu cum sã zic..a fost FOARTE ,oricum. erau multe detalii în peisaj. detalii ce l-au fãcut un vis aparte, detalii ce nu le observi decât dacã lipsesc. hai sã vedem, poate vosez ceva acuma noaptea dacã tot nu lucreazã frigiderul la o intensitate mare. azi se aude "categoria b" ieri era f

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu