X

X
x

miercuri, 16 februarie 2011

ive got a feeling..woo hoo, that tonight i aint gonna sleeep,that tonight i aint gonna sleeeeep :)) vreau cucuruz. sa rod de pa un cotor deacela boabele sarate,mmmm=))seriooos. ce,pana la urma si tu ai pofte ,da nu le spui ca tii prea rusine si trebuie sati creezi o imagine buna,si nu vrei sa strici tot, zicand ca adori sa faci caca,sau ca iti place sa te uiti la sirenele h2o chiar daca esti baiat.:)) toti aveti in voi retineri,si ii judecati pe cei ce sunt nonconformisti pentru ca isi exteriorizeaza sentimentele si dorintele pe care voi le ascundeti ca sunteti origoliosi si vrei sa nui deranjati pe altii sau sa fiti judecati. mie mii se rupe si tot timpu am spus si o sa spun ce am pe suflet si ce numi convine ,sau cemi place chiar daca e lucru cel mai antipatic tie. lumea ii plina de oameni ieftini ce vor sa aiba prestatie,si pe mine nu ma impresioneaza si nu dau nici prafu de pe dulap pe ei. si asa o sa spun ca imi place boava de cucuruz ,cucuruz ciordit din lanu vreunui taran,si no sa ma intereseze ca judecata ta limitata o sa reactioneze negativ ca vai doamne,am furat.si tu ai facut-o la viata ta intentionat sau nu,mediocrule. sau ai facut alte chestii rusinoase de care eu si nu numai as rade si cu curu,vorba aia.

Un comentariu: