X

X
x

luni, 7 februarie 2011

e staaaas, ma aflu la salonul la care mam tuns prima oara:)) am si poza cu primul meu par drept calumea.stau si astept sa intru la cosmetica,si ma cam plictisesc,si miam amintit ca aici mam tuns prima oara,si imi amintesc de cineva,si nu ma mai plistisesc asa tare,si abea astept sa am tenu ţaiz,si abea astept sa ma termine si sa ma duc acasa si sa stau sau sa ies prin oras ca e fain afara,si sa fac poze. rar imi place cand ii soare.am ochii sensibili si orium nu vad bine dupa 2 metri,si mii se vad toate minunatiile de pe fata la lumina soarelui,si no...is mai multe chestii naspa cand ii soare:))nam rabdare sa mai astep:'(

3 comentarii:

  1. buaaaaaa ma plictiseeeesccc,si mula de la cosmetica mo chemat mai repede decat trebuia .mulã fraierã. ii face o muta unghiile la una in fata mea,fix pula pe langa ce stiu eu face=)). ce bani as face eu:D. vorbesc babele de pa aci de nasteri si cezariana,yey... eu cred ca veci nu fac copii,ca pe mine ma doare de 5 ori nai tare ca pe altele:))nu fac coptii veci,da?>:p mulo. vreau acasa odata ca nam rabdarea vietii. waaaaaaa:'(:'(:'(muleleeeee

    RăspundețiȘtergere
  2. mai is exact septe zile pana la ziua mea mmmmmmmmmm niuuu mai vreau sa stau:'(se presupune sedinta la cosmetica sa fie relaxanta...pt mine nu tare ii:))

    RăspundețiȘtergere