X

X
x

joi, 24 iunie 2010

ziua de ieri


ştii, când eşti plictisit sau ai o stare de euforie, faci tot felul de tâmpenii. bine, depinde de la persoană la persoană, dar daca te regaseşti cand iţi dau tag.urile astea +copil, +nebun+, prosteală înţelegi tu cam care ar fii ideea, şi ştii unde duc toate astea împreună. ştii, mă pricep la chestiile astea, sunt printre puţinele lucruri care îmi plac, şi nu încetez să le fac atâta timp cât îmi mai permit. a, plus că ador sa fiu annoying. şi unii nu tolerează, deşi eu glumesc. în fine,unde vroiam să ajung. ieri, după treburi prin casă, pe la pretenu.mi.o la garaj, dupa o ieşeală la pizza, în sfarşit am ajuns şi acasăăă! no şi eu eram într.o stare din aia la care i.am dat câteva taguri şi adunate... au rezultat o bucata Luci blocat în budă. da, m.am jucat un pic cu clanţa, şi am mai încuiat şi cu cheia. pe dinafară. da, am râs un pic... cam mult. şi am stins şi lumina, că şiam ca se disperă şi mai tare. se dispera râzând. nu puteam să cred că chiar nu mai are cum să iasă. şi m.am pus eu să scot clanţele si etc, da degeaba, îţi dai seama... dar s.a terminat cu bine, parcă D.zeu îmi găseşte tot timpu o cale uşoară de scăpare, oricât de grav să zicem că ar fii. şi dacă mi.i se dă, eu profit. şi după ce a ieşit din wc, m.a luat în braţe şi m.a pupat râzând. eu m.aş fii disperat. de aia mi.i drag, oricâte glume de.ale mele i.am făcut, nu s.o ofticat. şi chiar de aia nu o să mai încerc să.l disper că nu merge cu el, şi nu merită.  oricum, parcă nu mai am chef să scriu cu caractere româneşti. până le găsesc şi mă obişnuiesc cu ele... în fine. mai multe poveşti mai interesante şi funny, intr.o manieră mai relax abordată, şi fară analize psihice şi emoţionale soon, când s.or întâmpla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu