X

X
x

luni, 28 iunie 2010

catinca


intră azi caty pe pe mine şi mă întreabă că ce am, că văzuse statusul meu identic cu titlul a ce am mai postat azi, şi îi zic să citească pe blog. bun, citeşte fata, şi mă întreabă cum să.şi facă şi ea un blog. îi fac blogul, şi îi zic să scrie şi ea ceva, să vad dacă se descurcă. şi am zissă scriu câte una alta despre domnişoara în situaţie. Catiuşca poate fii şi o persoană bună, şi una spurcată, şi o prietenă bună, şi un duşman rău, şi un bun suport moral, şi un motiv de disperare, şi atentă, iubitoare şi prietenoasă, şi ignorantă, linguşitoare şi barfitoare. depinde cum o prinzi, dar oricum în esenţa ei, e o fată mişto, cu bune, cu rele, cu toate la un loc. în majoritatea timpului o plac, şi ar trăbui sa.şi dea seama şi să aprecieze asta. şi să nu mai facă oamenii să aştepte dupa ea 3 ceasuri. ar fii şi mai tare fata. îmi amintesc când eram cele mai bune prietene într.o vreme şi mi.a dat o perche mişto de chiloţi.ii daruitoare fetiţa. dar îmi aduc aminte şi când ne.am certat şi mi.a cerut înapoi tot ce mi.a dat. şi am întrebat.o dacă vrea şi chiloţii să râd un pic de nervii ei. oricum am trecut prin faze amuzante şi îmi place depre ea ca are un caracter colorat. pacat ca îi un pic pocit... da pot să spun că aşa e şi al meu, deci Caty...chill. LOL

da nah, oricum amândouă suntem spurcate în felul nostru şi ne potrivim aşa! te pup mâţoacă


btw, toţi gemenii îs spurcaţi hehe,suntem jmekery

 Principalele calitati ale zodiei Gemeni: excelente capacitati de comunicare, agilitate mentala, capacitate de a învata rapid
Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Gemeni: comunicarea
Defecte ale nativului din zodia Gemeni: superficialitate, bârfa, exprimare neglijenta cu care poate jigni, utilizarea cuvintelor pentru a dezinforma sau a induce în eroare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu