X

X
x

miercuri, 30 iunie 2010

si sa nu iti bagi ogranu genital in viata asta...


sa ma  cac pe criza, sa ma cac pe tva. sa ma cac pe banii pecare nui am, sa ma cac pe putinii care-mi trec ocazional prin maini, tind sa pretuiesc fiecare atingere hartiei de 1 leu, daramite a unei de 5... de 10 nici nu mai zic, am orgasm. ma duc cu Luci prin oras sa ne luam una alta, pac isi ia monitor nou la pc. de ce? ca de maine se smechereste treaba si baga tva de 25% . pana acuma nu stia de care sa ia, care e mai bun, de calitate, la pret bun , cu o estetica exterioara relativ ok bla bla, si PAC! il ia, cum apuca, de unde apuca, cu cat apuca. nice..si ma gandesc sa imi cumpar si eu una alta. o pereche de papuci. caut si caut cu bani la dispozitie...60 lei? da. 60 lei :| nimic nicaieri, cacat in magazine,cacat pe rafturi, second- papuci jegosi, necuratati de noroi si alte urme de jeg. sentar? chiciuri. magazine normale? peste 60 lei. umblu si umblu si... nimic, 0 barat. si sa nu-ti bagi pula!!!undes preturile de criza, gosh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu