X

X
x

joi, 24 iunie 2010

acu câteva zile

ştii... eram pe afară cu nişte prieteni. şi auzisem miau miau miau... eram la Sfânta Maria.


şi mă duc după sunet, era clar un mieunat de mâţ mic. şi la care gasesc în iarbă un ghemotoc de blană negru. era mic, miiic... era nou.născut. la care replică unu *zici că.i o balegă!* . foarte bright, i know. mie numa de balegi nu.mi ardea, nu era nimic funny în găsirea unui pui nou.născut abandonat. so... l.am luat acasă. am avut grijă de el, pot spune că a fost singurul animal de care am avut grijă în adevăratul sens al cuvântului.încă avea cordonul ombilical, şi vreo 2 zile maxim la bord. dormeam noaptea cu pauze, să.l hrănesc şi aşa... şi timp de o săptămână, acelaşi program, vroiam să îi fie bine. aproape non.stop eram langă el. şi după o săptămână.. mă trezesc să.i dau lăptic, i.am luat şi biberon special, şi nu vroia sa pape. zic măi... poate a vrea mai peste o oră... şi am sesizat că îi curgea salivă în exces. am sunat.o pe maică.mea, scandal că n.are timp ,alea alea. ma juns intr.un final la veterinar. era prea tarziu... facem ce trebuie prea tarziu şi ce nu trebuie atât de repede. am mers pe teren...i.am facut un mini locusor unde sa se odihneasca in pace, am pus floricele...atata am putut face şi eu :(.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu