X

X
x

marți, 29 iunie 2010

fara diacritice AZI


vreau sa scriu repede, ca nu prea am timp de stat pe blog, si prefer sa nu ma mai incurc cu diacriticele vietii, ok? ok. so , avand ceva probleme de sanatate caut cum sa mananc sanatos. si detoxifiere. da 2 saptamani de azi, trebuie. caut bunastarea, sanatatea, armonie spirituala. cateodata ma trezesc din felu meu general de a fii [plictisita, flegmatica, deprimata, mereu in agonie] pentru cateva minute si ma gandesc "Doamne cum pot sa am starea aia, si cum pot sa o suport?", cand m-as putea simti asa de bine, sau pur si simplu linistita si eliberata de ceva, nu stiu exact de ce. si vreau ca starea respectiva sa nu dureze doar minute!!! pentru ca stiu ca am simtit-o si pot sa o simt si sa o fac sa devina starea mea generala, si ma bucur ca exista si in cazul meu. aici e un link folositor, referitor la detoxifiere. urmeaza sa fac "sucul verde de seara".coz' it's cheap. si eficient ar fii si "limonada de dimineata" dar trebuie sa procur suc de noni , MSM , zeolit lichid  si acid fulvic . preturi? da...stiu. frate, costa, da' te curata. ma gandesc sa iau o promotie 10  ore pe zi. sa-mi fac banii, imi doresc prea mult sa nu mor de cancer sau stuff like this, si sa fiu healthy si plina de energie. btw M-AM LASAT DE FUMAT. si oricum am mancat multe porcarii la viata mea. so, daca lua promotia as face bani sa mi-i le comand si as fii fericita. vedem cat de ambitioasa sunt, caci cam dau in retragere cand ma gandesc cat de greu ii. ok, so revenind la stari psihice,emotionale, spirituale -karma. sa zicem ca ma inspir din conceptu asta filosofic religios, desi nu-s de acord cu unele chestii. tind sa ma realizez singura pe toate planurile financiar, emotional, social, ca sprijin... :)) haha. dar recunosc ca exersez sa renunt sa fiu atat de impulsiva si sa ma impun tot timpul, desi am dreptate cam tot timpul, si atrag atentia asupra greselilor celor din jurul meu, doar ca ma exprim intr-o maniera mai...aparte. is directa si atat. in fine, trebuie sa lucrez la partea asta si oricum, stiu cand am dreptate si cand nu. si nu, nu exagerez ,doar spun absolut tot ce ma deranjeaza. si am la fel de multe nemultumiri ca si toti ceilalti, doar ca unii le spun pe fata, altii le gandesc si altii le barfesc. care pe care condamna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu