X

X
x

marți, 20 noiembrie 2012

portite.

spre trecut. am reusit dupa vreo 6 ani buni sa imi accesez contul de gmail, pe care il am de cand eram o adolescenta usor cretina, ce nu stia cu ce se mananca o relatie, ce intra in viata "minunata" ce urma sa o dezamageasca cu destule momente de cumpana . am dat de niste conversatii cel putin ciudate cu "iubirea iubirilor", primul prieten dintr-o prima relatie relativ serioasa. am ramas putin uimita de ce balarii vorbeam la modul "wtf, niciodata nu as spune asta!". adica genul de persoana care eram atunci nu imi caracterizeaza firea, gandirea, caracterul actual sub nici o forma. e si normal, ne maturizam, ne schimbam, bla bla bla. oricum. eu traiesc cam mult in trecut si nu ma gandesc la prezent, nu pot sa ma bucur de prezent prea tare. ma plang mai mereu in sinea mea ca "uite...nu mai tin minte ce faceam atunci cu x sau y sau z, desi mi-as dori sa imi amintesc". pentru mine amintirile au o valoare foarte mare. pentru mine sunt parca prea importante. si cu toate astea, neavand cu cine sa depan amintiri, constat dezamagita de fiecare data ca nu am ce face, lucrurile astea oricum dispar subtil in ceata. ok. si printre conversatiile superficiale uneori cu tenta de cearta, am gasit ceva dragut. ~20.08.2006~ ***Stii ca tin foarte foarte mult la u...Poi...mmm...nu stiu ce sa zic...as zice ca virgula :P cu toate certurile noastre tzinem mult unul la altul :) . Mmm...acuma daca iar suntem impreuna pentru a 3-a oara :)) sper sa fie fain :D :D :D ...Da' stiu ca suna clasic da mnoh...nici o clipa nu am incetat sa tzin la u chiar daca tu nu ma bagai in seama...amu noh... :( Da sper ca o sa fie bine >:D< Asam...introducerea a fost.Aaaa...sa iti spun povestea mea: "El"-"ioi,amu incepe...:-S" =)) Deci, revenind... ...intr-o zi, (da nu era tare faina, da ma rog), a m vazut un tip cu paru cretz si cu o privire mai rautacioasa,la ora fututa de franceza (din cls a 5-a ma "intzeleg" cu profa,bineinteles ca numa de orele ei nu aveam chef...).Ziceam eu: "ce n-as da sa nu existe ora de franceza...".Asa...si ma gandeam eu vreo 3 ore de franca de cand tot il vedeam, daca m-as putea combina cu el, ca are o privire asa de rautacioasa si rece...Da asta imi placea,desi parca ma durea intr-un fel (masochista mai is,pe bune :)) )...stiam ca nu m-ar placea niciodata dupa cum se uita la mine...si dezamagita in orele de franca stateam in banca cu gandu la el,ca e dragutz si ca nu il pot niciodata combina...Si, imi iau io inimioara in dintzi si zic io catre colega de banca "hai stam langa ala cu paru cretz si colegul lui :D:D:D!!!".VESTE BUNA!Ea il cunostea pe colegul tipului cretz!Fusesera colegi...Eram sooooper happy :D:D:D Si stam noi vis-a-vis de banca lor la ora.:D Aveam emotzii, habar nu aveam de ce...ma uitam la el si parca mi se urca inima-n gat de happy ce eram :> Si ies yo soooooper happy de la ora, eram dusa, eram pe alta planeta parca, aveam fluturasi in burtik :>:>:> si abia asteptam sa vina urmatoarea ora de franceza :) Mi-am dat seama ca totusi ora de franceza are un rost ;;) Si ora muuuuuuuuuuuuuuult asteptata in sfarsit venise,si ma durea burta ca dreq cand il vedeam...da imi placea (masochista,mda =)) ,chestii d-alea nu mai simtzisem niciodata, deci m-am gandit io ca el e cineva special...) si am stat in spate cu o colega de-a lui, exact in spatele sau...(scuza-mi spatele =)) ) si cik io imi bateam jok de el (stii cum ii faza, daca cineva nu te place, bate-ti jok de el :)) ) si i-am cerut nr. de mobil 8-> .Nu stiam exact pt. ce, da ce conta??? Aveam nr. lui! Eram happy!!! ;)) Asam...il tot sunam io cik sa ii cer tema la franceza, mda...truc de agatzat :D Si am inceput sa ne zambim la ore si tot asa...8-> era fain!!!Ne intalneam si pe coridor si era sooooooper :X:X:X ... Si vine Revelionul... Si ma cheama tipu dulce la el cu doua zile inainte de Rev sa ne cunoastem mai bine ...bineinteles, nu aveam chef sa ma duc sg. la el acasa ca nu se prea cadea si mnoh...am chemat o proasta de la mine de la blok care am dat-o drept "verisoara" mea.Cata cretinitate...Sa uitam partea asta :D M-am dus la el sa ne uitam la ceva filme,cik...si ma durea burta intr-un hal de emotzii ce aveam =)) si o fo sooooooooooooooper da era si mai sooper daca nu era "verisoara" ... :X:X:X Si de Rev m-o chemat la el da n-am putut merge ca proasta de maik-mea nu m-o lasat X( si el... s-o combinat cu alta... :(( Eram soooooper sad ca dupa toate sperantele si alea alea... Si am suferit enorm (prefer sa nu intru in detalii,is io masochista da aia o fost prea dureros :(( :(( :(( ) :-< Apoi ne-am combinat si a fost o perioada superba! :X:X:X Eram amandoi soooper indragostitzi si ne iubeam muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult si era foarte foarte frumos totul 8-> A fost Sf. Valentin, o fost soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooper :X:X:X:X:X:X:X Apoi ziua noastra a fost ceva pot sa zic minunat :>:>:> Si era totul vis vis vis :D Si am fost lana el la greu (o operatie de apendicita :( ) si am fo impreuna la bine si la greu...pot sa zik ca am avut o perioada in care parca chiar eram niste adultzi...am trecut prin multe chestii impreuna.Asta-i ceva Si o urmat o perioda najpa ca ne tot certam si ble ble ble, si mi-o dat papucii si m-am siomtzit soooper najpa,si ziua urmatoare dupa despartire s-o combinat cu una si asa...si nu conta perioada aia... Si am devenit cu aia best friend si ei s-o despartit si io cu aia ne-am certat si asa...=)) Si ase, si ne-am comb apoi o sapt. de-a-n-pulea... =)) Si el o mers in tabara...si s-o intors si mi-o facut doua surprize soper :X:X:X si acum suntem iar impreuna...si sper de data asta sa mearga :P Si TE IUBESC*** dragut si totodata trist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu