X

X
x

vineri, 13 aprilie 2012

Pastele.

Trebuie sa ma pun sa fac curat. Ordine. Nu am nici un chef, dar nici macar un piiic. tot stau aiurea, sau gasesc altceva mai interesant de facut. nu ma motiveaza nimic. mai ales cand vad cat de FAIN E AFARAAA!!! puii mie, mi-i se pare ca e waste of time sa-mi ocup timpu cu asa ceva :\
As avea chef sa merg pe Talvai, sau la un gratar, sa nu stau in casa, is mult prea activa ca sa stau in casa, daramite sa stau sa fac curat. ca e si o gramadoaie de facut. multe trebuie puse la loc, ordine, curatenie ,ordine curateni ordine curatenie... ma zapacesc rau de tot. ma ambitionez sa incep cu ceva. arunc o privire, revin la calculator si imi pun niste melodii. DAAAMN! CHIAR NU AM NICI UN CHEF, VREAU SA IES AFARA! zicea ca azi ploua. da... si daca ploua tot nu aveam mai mult chef de facut curat. imi pun melodii asa aiurea, ce nimeres. poate un pic de enegie consum aici, cu scrisu. oai oai oai...oftez si nu stiu cand o sa ma apuc eu de curatenie. ia prea mult sa fac curatenie calumea. si daca fac asa superficial..nu se merita efortul...momentan imi astept comanda de cartofi pai (mami) . AAAAAAAAAAA TURBEZ :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu