X

X
x

marți, 22 noiembrie 2011

de ce sa uiti? de ce sa nu mai speri?

de ce visez la un amarat de om. cand sunt in lumea asta atat de multe optuuni cu adevarat mai bune. cateodata,cand ies din scara seara sau cand ajung acasa,ma uit inainte sa intru in scara la cer.. si ma gabdesc ca la steaua la care m-am uitat eu s-a uitat si jumatatea mea de pe acest pamant. o potentiala jumatate,care traieste in colorado... in las vegas... in peru, in kiew, cine stie? acea perfecta jumatate . cea adevarata. cel mai compatibil om posibil. si ma gandesc ca totusi avem o infima legatura. dar o avem. si cand ma simt singura si printre oameni fara sens, ma uit la cer, si il salut. ca un fel de semn, un mesaj telepatic pe care el il primeste peste 7 ore. sau 2 ore. cine stie..cand se intneca la el. sau mai grav. poate nu il primeste decat peste 6 ani. sau niciodata. depinde . sunt multe stele, si sanse putine sa se uite la aceeasi. dar la urma m-am axat pe cea mai mare. cea mai evidenta. la ea sigur se va uita. ma gandesc cate mesaje mai sunt pe steaua aceea.
alt oras.
alta tara.
dam nas in nas.
stim ce se intampla.
ne cunoastem.
ne bucuram de viata.
impartasim lucruri.
murim impreuna.

sau am sa termin facultatea ca orice om. voi avea un job. o familie cu cine imi e dat. un copil. o rutina. un nepot. o boala. doua. un sot mort. o moarte. si atat. o viata scursa intr-un moment, fara prea multe amintiri.

nu vreau un univers fara farmec in care sa fiu inconjurata de oameni care nu au nici un Dumnezeu,doar defecte, reprosuri si interese.

viata merita traita. stiu asta, vreau asta.dar cu cine?

Un comentariu: