X

X
x

duminică, 23 octombrie 2011

Acu e 7 21. Nu am somn. Nu stiu de ce.
Weekendul acesta am fost pana in cluj. Distractie, alea alea. Nu am mai fost de un an jumate. Mi-e urat,datorita experientei sederii mele acolo. Agitatie multa. In fine,si am mers la un ex acasa. Am povestit, am ascultat muzica, am baut,am mancat pizza, ne-am facut felu'. Si stateam pe net, si vrusem sa accesez un site,direct din bara. Apas pe sagetica, si vad numele lui pe nu stiu ce blog. Imi tot inchidea tabul,sa nu vad ce scria acolo. Bineinteles ca pana la urma am citit. Titlu: numele lui , continutul textului: cum s-au intalnit,cums-au sarutat in ploaie cum isi amintea replici de-ale lui,si nu mai stiu cate lucruri de dragoste si de dor. Ca privirea aia a lui, ca felul in care bea cafeaua, congnacul preferat, bla bla bla.
el citise,dar nu mi-i s-a parut a da prea multa atentie. L-am intrebat "i-ai dat-o?" ,"da, oioi" cu un ranjet raspundea.
Ideea e ca fata sńa indragostit de el foarte tare. Postase inca un articol cu el,in care scria de iubire,si se vedea cata atentie ii acorda. Nu ma deranja,deloc. Nu ma intereseaza tipul. Am avut o relatie, si atat. Mi-a fost drag,da ce scria fata acolo,nu imi puteam imagina. Nu as fii putut gandi astfel de lucruri despre unu ca el. M-am uitat la el si zic "nu cred..aia trebuie sa fie proasta. E ceva minora fraiera care te crede febletea vietii ei" . Nu puteam intelege cum dracie s-a indragostit de el in asa hal, pe cand pe mine de multe ori ma exzaspera fekul lui de a fi. Nu e vorba de conflicte de interese,sau nepotrivire de caracter. Dar tipul chiar nu e special sau ceva... Si minte mult. In fine, poate chiar e ceva fatuca fraiera, atat de slaba de inger,incat sa se indragosteasca de unul ca el. Dar poate cu ea e altfel, plus ca fata necunoscandu-l atat de bine ca mine,nu stie defapt cum e. Fiecare are o iubire a lui.
Si de aici m-am gandit la mine. cum scriu el despre cel ce chiar ma facuse fericita, lui nu ii pasa,si eu scriu pe blog ca ultima ratata. Despre cineva care daca chiar merita, nu ma lasa sa plec de langa el. Si eu,asa cum nu inteleg ce vede fatuca la ex-ul care chiar niciodata nu as putea sa ii spun un sincer te iubesc,intrucat nu are indeajunse calitati sa merite, nu pot sa inteleg cum alte fete nu il vad special si interesant pe cel ce l-am iubit atat de mult. Si ma simt ca si o fatuca proasta ce scrie pe un blog,in speranta ca poate, odata candva, va vedea. Si exact ca si exul, nici Omul meu nu merita sa ma gandesc si dupa 6 ani la el. Reflectez dws la faptul ca puteam ramane impreuna pana acum, puteam sa nu mai am relatii cu nimeni, care oricum au fost in zadar, tot pe el il am in minte. Oricum nu as mai fii niciodata cu el, ca e lingau, batjocoritor, se da mai inteligent decat e, se baga in seama aiurea, nu are un fizic minunat,in fine. Stiu astea,si totusi actionez asemenea minorei. Nu e perfect, si in loc sa fii apreciat dedicatia cu care ma putam darui lui si numai lui, si gandurile mele indreptate atata timp asupra lui, el... Sau poate nu stie. Dar i-am spus odata ca nu l-am uitat. Nimic. "si eu te mai am in adancul sufletului" da... Adanc adanc,acolo la fund.. in sertarul cel mai mic si neimportant al memoriei.
Si uite asa am realizat ceva. Sunt doar o fata, care scrie pe un blog ceva ce numai ea citeste,despre cineva care nu are nici o treaba,cineva deja aproape fictiv. si atat. Asta voi si ramane. Dar de acum imi voi schimba subiectele de discutie si temele. Si de astazi am hotarat sa nu mai scriu nicaieri de El si sa nu.mai vorbesc cu nimeni despre el. Il voi da uitarii,cum el a facut-o cu atata vreme in urma. Daca mi-ar spune in fata ca nu m-a iubit, as pleca si din oras ,fara sa ma gandesc ca am lasat ceva in urma.
si cand pleaca ma gandesc cand se intoarce,ce face. Si cand plec,ma gandesc daca ar fi venit cu mine.
Sunt tot eu, Simi
La fel,dar mai matura
Si am sa astept adevarata mea fericire, Omul meu.
Nu conteaza cand va veni atata timp cat se va intampla intr-adevar.
dar nu voi mai reflecta asupra cuiva care nu merita. Nu mai vreau sa fiu ca minora fraiera.

<3, te astept

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu