X

X
x

duminică, 21 august 2011

i wanna be full of awesomenesssss ! shed in pat,duminica,mama la biserica,televizorul merge in camera mare,un tip ce vorbeste de ceva gen ceşmea,ceva locatie din turcia care e buna de vizitat,am lenjeriile de pat pe sfoara ce fac umbra in camera, pe fata imi bate usor o briza rece si miroase a haine proaspat spalate,calculatorul merge aiurea,akira a inceput sa latre de nebuna,ma joc cu parul,tastez pe mobil si se aude tic tic tic,am adus-o pe akira la mine in camera si am pus-o sa stea langa pat ,"şezi. şezi. şezi." ce pot sa vreau mai mult de la viata asta? nici nu stiu daca sa postez prostia asta,fara seeens. dar nu-i prostie. nu-i nimic. hai sa fac o poezie tampita cum faceam in liceu
stau cam plictisita-n pat
pus-am haine la uscat
defapt sa spun mai exact
lenjeria de la pat.

suna foarte-inteligent
nu gasesc rima cu "ent"
amu stau si ma gandesc
ca mai bine nu postez.

sunt in pana de idei,
si imi trebe inghetata,
da imi trebe niste lei.
ia! dic, rima-ncrucisata!

sec.:)).

i'm bored . miroase a mancare de la vecini,mi-i foame.

Un comentariu:

  1. =)))))))))))) cat de tare e poezia :)))))):*:*:*:te si vad cum razi de una singura''ia rima incrucisata"=))))))

    RăspundețiȘtergere