X

X
x

vineri, 11 martie 2011

siii...am slabit.

de la sala, de la nervi, de la nepofta de mancare, de la stiu eu ce... am slabit. intr-o saptamana si cateva zile de la 56.1 kg am ajuns la 54.8. eu zic ca e bine, si tinand cont de faptul ca vreo 3 zile nu m-am dus la sala, si nu am avut retineri in a manca pizza, fistic, seminte, cartofi pai, clatite si asa mai departe. e foarte ok. si nici nu am in plan sa slabesc prea muld dintr-o data cica faci vergeturi. eu nu cred ca faci, pentru ca pielea crapa doar cand te ingrasi.oricum, in ritmul asta e foarte bine, tinand cont de faptul ca am fumat 3 ani relativ mult, si ca am fost sedentara. cordul nu ma tine prea bine, am nasul infundat, respir greu. ma duc saptamana asta la un ekg, ecografie, teste alergologice si la teste de respiratie, ceva de genu. sper ca nu am ceva cu inima, Doamne fereste, desi ma doare un pic uneori. dupa ce fac la cardio simt ca vreau sa ma arunc pe jos, parca imi vine sa lesin, in 4 minute la nivelul 6 de dificultate, pe bicicleta eliptica, ajung la 178 heartrate, iar prietenu pe 16 ajunge la 81 cica. haha, funny, isnt it? oricum nu masoara bine, dar whatever. in legatura cu dintisorii. int-adevar mi-i s-au albit de la lacalut, nu mult, dar indeajuns sa vezi o mica diferenta :D.oricum ..cat a tecut? nu mult de cand am inceput sa o folosesc. partea proasta e ca inainte de ultimul control nu m-am spalat odata seara, si dentista mi-a spus ca iar am un pic de piata. tebuie sa iau calciu si nu stiu ce medicament de intarirea si protejarea smaltului,de la care iti joaca hormonii, si te face sa fii horny :)) abea astept sa-l incerc :)). si revenind , abea astept sa trec peste pasa asta proasta, si sa-mi revin fizic. combinatia perfecta,c and am fost la fac in cj - fumat mult+ bauturi racoritoare carbogazoase+fastfood+ sedentarism +alte cele :-" = probleme serioase.a fost deajuns jumatate de an ca sa am probleme ce se rezolva in mai mult de 6 luni. oricum important e detoxifierea, hidratarea, alimentatia corecta, saraca in grasimi, proteine din ciuperci si soia acu ca e si post, sport, sexulet :)) si un moral pozitiv. moral pozitiv... :-L

Un comentariu:

  1. prost am pus designul la pagina, dupa ce citesc, vad dungulite... eh , macar raman cu ceva :)))

    RăspundețiȘtergere